Në zbatim të parashikimeve ligjore për të drejten e informimit, Hekurudha Shqiptare sh.a. operon portalin e vet online si platformë komunikimi me palët e interesuara dhe publikun e gjërë për ti njohur ato më aktivitetin e saj por edhe për të marrë opinione, sugjerime dhe ankesa nëse palët e interesuara mendojnë se Hekurudha Shqiptare sh.a. nuk ka ushtruar siç duhet përgjegjësite e saj apo nuk ka arritur të përmbushë plotësisht pritshmëritë e tyre.

Në zbatim të parashikimeve ligjore për të drejten e informimit, Hekurudha Shqiptare sh.a. operon portalin e vet online si platformë komunikimi me palët e interesuara dhe publikun e gjërë për ti njohur ato më aktivitetin e saj por edhe për të marrë opinione, sugjerime dhe ankesa nëse palët e interesuara mendojnë se Hekurudha Shqiptare sh.a. nuk ka ushtruar siç duhet përgjegjësite e saj apo nuk ka arritur të përmbushë plotësisht pritshmëritë e tyre.

NA KONTAKTONI

Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e autoritetit publik (adresa postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave – afatet dhe mënyrat e kthimit të përgjigjeve).

Çdo person gëzon të drejtën e njohjes së një informacioni publik apo të një ankese drejtuar autoriteteve publike.
Në Hekurudhën Shqiptare për dërgimin e një kërkese ose ankese duhet të përdoret adresa postare, si më poshtë:

 

HEKURUDHA SHQIPTARE SH.A.
(A): Adresa: Rruga Egnatia, Lagjia.3, Kodi postar 2001, Durres, Shqipëri,
(W): http:/www.hekurudha.al , info@hekurudha.al  

Afatet dhe mënyrat e kthimit të përgjigjeve kryhet brenda afateve ligjore të parashikuara nga legjislacioni në fuqi, Ligji nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit”, si dhe Ligji nr.44/2015 Kodi i Procedurës Administrative.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
Çdo opinion, koment apo ankesë e marrë do të shqyrtohet nga Hekurudha Shqiptare sh.a. sipas rastit dhe do të administrohet zyrtarisht në përputhje me aktet rregullatore për përdorimin dhe ruajtjen e të dhënave personale.